Před šestnácti lety se nejmocnější bojoví mágové Magické dimenze obětovali, aby porazili Zlo. Nyní je osud království v rukou mladé dívky Bloom, víly Dračího plamene. Doprovázena svými kamarádkami z Winx Clubu, musí Bloom čelit té největší výzvě:...

Film-vice

HRDINOVÉ – KOUZELNÝ WINX
Bloom
Víla Ohně. Narozena ve znamení Draka. Bloom pochází z Gardenie, kde žila se svými rodiči, Vanessou a Mikem. Její život se však radikálně změní, když potká Stellu, Alfea vílu, kterou ohrožuje nebezpečný trol, a aby jí pomohla, zjistí, že má kouzelnou moc a může se stát vílou. Bloom opouští Gardenii, aby začala studovat na škole Alfea v Magix, a stane se vůdkyní Winx Clubu. Velkorysá, upřímná, odvážná, šlechetná, impulzivní a charismatická (jako skutečná vůdkyně). Vílu Ohně a její kamarádky nelze rozdělit a zatímco se Bloom snaží dát dohromady složitou skládačku své minulosti, prožívá s ostatními každý den kouzelné dobrodružství.

Stella
Víla Slunce a Měsíce. Jediná dcera krále a královny Solarie. Narodila se ve znamení Sirény. Naprosto zbožňuje poslední módní trendy a věnuje hodně pozornosti svému zevnějšku. Její šatník je tím největším a nejplnějším v Magické dimenzi a její oblíbenou zábavou je nakupování v buticích Mabix nebo Adquistes. Nevadí jí randit s několika kluky najednou a studium není zrovna její nejoblíbenější činností. Stella je spontánní, šťastná, trochu sobecká, stejně jako zábavná a šlechetná.

Musa
Víla Hudby. Pochází z Melody, království hudby, a narodila se v kouzelném znamení Pixinky. Její matka byla slavnou zpěvačkou a její otec excelentním pianistou a výrobcem hudebních nástrojů. Vyrůstala uprostřed not, takže není divu, že po rodičích zdědila ohromnou vášeň pro hudbu! Obdivuje všechny druhy nástrojů, nadevše však miluje příčnou flétnu, na kterou hraje nejraději v naprostém tichu svého pokoje na škole Alfea. Velmi ráda také tančí, na jakýkoliv rytmus: disco, hip hop, rap, latinu, techno; žádné tajemství si nenechá pro sebe. Zásadová, energická, ironická, neupravená, impulzivní, lehce nedůvěřivá. V nových, fantastických dobrodružstvích, které prožívá se svými kamarádkami, je však úžasná.

Flora
Víla Přírody. Na planetě Linphea, odkud pochází, se naučila vážit si kouzla přírody. Nemohla by přežít bez přičichávání k parfému z květin a rostlin a její ložnice vypadá jako malá zahrada. Jejím kouzelným znamením je Dryáda. Flora je pilnou žačkou – rozhodně ne ambiciózní – ale snaží se dělat vše co nejlépe. Moudrá a přemýšlivá, s vlídností a trpělivostí neváhá pomoci komukoliv, kdo je v nesnázích. Její vrtkavost je někdy na obtíž, ale její kamarádky jí naštěstí vždy poradí a podpoří.

Tecna
Víla Techniky. Narozená ve znamení Tritonu. Tecna pochází z planety Zenit – kde kouzla vychází pouze z techniky. Má ráda sport a pohyb, ale nejvíce ji zajímá věda. Ve svém volném čase se baví vynalézáním a výrobou nových předmětů, nebo se ráda posadí k počítači a podstupuje nové, vzrušující úkoly v PC hrách. Je racionalistkou, vždy se obrací k logice... není tedy překvapením, že její vzhled je jednoduchý a hi-tech. Může se zdát chladnou a povýšenou, ale se svými kamarádkami je vždy velmi laskavá a srdečná.

Layla
Víla Kapalin. K Winx Clubu se přidala jako poslední. Je princeznou planety Andros, odkud pochází. Kouzelné znamení: Chiméra. Winx ji zachránily z čelistí Darkara a od té chvíle je součástí této fantastické skupiny. Se svými kouzelnými schopnostmi dokáže manipulovat s Morfine, zvláštní kapalinou, která může na sebe brát jakýkoliv tvar. Díky pilnému studiu však brzy dokáže ovládat jakoukoliv tekutinu. Je sportovní fanynkou, stále pracuje na tom, aby byla dynamická a v kondici. Layla je hrdá a energická, vždy připravená čelit nebezpečí, ale má strach ze tmy a z míst, která jsou příliš těsná a pustá… Její největší ambicí je stát se skutečnou Vílou a velkou Winx.

FENOMÉN WINX
„Postavy Winx jsou výsledkem dlouhého procesu a průzkumu na subjektech a postavách. Vyžádalo si to několik let tvrdé práce, než bylo vše hotové a připravené k uvedení na trh. Základním a tím nejdůležitějším prvkem příběhu byla skupina šesti kamarádek, které si jsou blízké a rozumí si, i když jsou jejich povahy a zájmy rozdílné. Když pak přidáme nějaká kouzla jako nástroj boje proti zlu, stává se příběh ještě silnějším.“ Takto Iginio Straffi, tvůrce Winx, vysvětluje úspěch šesti úžasných, trendy víl.

Fenomén začíná a pokračuje úzkou spoluprací mezi Rainbow a RAI Fiction, která zajistila nebývalý úspěch 3 televizních 2D sérií. A přirozeně i stejný produkční team pracuje na 3D filmu určeném pro kina.

Okouzlující a romantické, subtilní a odhodlané, spojené pravým přátelstvím a obdařené neobyčejnými kouzelnými silami, které používají pro konání dobra – šest „náctiletých“ víl osloví diváky všech věkových kategorií.

Winx Club byl jednou z prvních filmových značek, které byly vnímány jako módní značka, a stále si drží krok s módou. Není náhodou, že designéři Rainbow pracovali ruku v ruce s módními designéry, aby vytvořili vzhled víl Alfea a přesný šatník s různými obměnami. Je to proto, že Winx jsou obyčejné dívky, které chodí do školy a rády se převlékají pro každou příležitost, stejně jako dnešní teenagerky.

Dalším důležitým prvkem filmu je hudba. Winx, stejně jako dnešní dívky, poslouchají pop, techno nebo další druhy hudby. Písně Winx vyjadřují především pocity: dívčí lásky, přátelství, jejich víru v budoucnost a jejich očekávání.

Postavy Winx odráží perfektně osobnosti, sny a ambice dnešních dívek. Jsou moderní, mají rády novinky i hi-tech, věří v přátelství, soudržnost a týmového ducha. Chodí do školy, zamilovávají se a sní o tom stát se princeznami. Není to jen zábava, ale i inspirace. Není to jen mediální fenomén, ale skutečný styl.